Svar på tal

Anonym angående peace örhängen:
anser du att du har gjort dom HAHAHHA PUFF det finns såna i ur och peennn sluta härma din jävla skitsak
Svar:
Ehm ja jag anser att jag gjort de själv när det faktiskt är så att jag gjort dem? Är inte så patetisk att jag går och köper smycken från Ur & penn och sedan säljer dem i min blogg. Hahahaha, hör du själv hur knäppt det låter? Kul att det är samma person som sitter och säger hela tiden att jag härmar alla och att min blogg suger, VARFÖR FORTSÄTTER DU BESÖKA DEN DÅ?!

- En sak ska ni ha klart för er, jag designar mina smycken alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖR ATT EN VÄN rekmmedeade mig att kolla in dina smycken som du har gjort , och plötsligt så såg jag dina örhängen som du har kopierat av ur och penn

2011-03-21 @ 18:45:14
Postat av: Lena

Men dom är ju inte kopierade? Dessutom gick jag in och kollade på Ur & penns hemsida efter jag fått kommentaren, men det finns inte ens några smycken som är liknande så förstår inte ens vart du har fått den idén ifrån.

2011-03-21 @ 18:55:58
URL: http://lenasjewelry.blogg.se/
Postat av: Lena

Råkade ta bort den andra kommentaren (eller ska jag säga båda, där den ena kallade du dig för Petra?). Jag kopierar absolut ingenting medvetet, så dum är jag inte.

2011-03-23 @ 06:39:57
URL: http://lenasjewelry.blogg.se/
Postat av: maja

Jag tycker i alla fall att dina smycken är snygga och det är väl att de är snygga som är huvudsaken. Inget är nytt under solen, som man säger och letar man ordentligt så hittar man ju givetvis grejer man tycker är kopierade överallt. Gå in och kika på Åhlens- varenda väska är kopierad från andra designers i så fall. Vi med kritiska ögon för detaljer anser INTE smyckena vara kopierade- stå på dig!

2011-03-23 @ 07:41:47
URL: http://maja1983.blogg.se/
Postat av: linnea

hej , snygg blogg ! :)

hur är det med dig då ?

kram!

2011-03-28 @ 10:44:14
URL: http://fffuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback