Litet svar på tal

Anonym:
du har ju skrivit precis som claudia orka härma -.-
Jag:
Att jag härmar Claudia? Hm, jag älskar att designa smycken, finns många som älskar det, inte bara Claudia. Jag är inte den enda "motståndare" som Claudia har inom att designa smycken. Betyder det att alla härmar henne? Hon har vissa regler som gäller när man beställer från henne, även jag, vissa av dessa regler är detsamma, hon har en smyckes blogg, jag har en smyckes blogg, hon trivs med det hon gör, jag trivs med det jag gör. Jag tänker inte ändra min ispiration pga det finns "ett par likadana byxor i samma butik". Claudia är jätte duktig på det hon gör, men jag härmar inte någon, jag följer min egen inspiration. Vill bara få det klart för er :)
Duktigt att va anonym också! Varför uppfanns namn om det inte ska användas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback